tisdag 16 mars 2010

Äntligen tillbaka!

Herregud vilken pärs vi haft med magsjuka.... eller än är den väl inte över eftersom Moa ligger och Karl och Johan inte har åkt på den än!

Jonna började natten till lördagen och jag i söndags kväll vid 19.00. Fyyyyy f-n vad jag var dålig! Hade dessutom sån värk i kroppen att jag trodde jag skulle krevera... Fick ta Citodon för att över huvud taget klara av att sova!

Nåja, nu är jag uppe, helt matt och slut, men tvättning, städning står på tapeten och badrummen är nu klorerade och städade och handdukar ligger i maskinen och snart ska alla lakan i tvättmaskinen igen, för andra gången den här helgen... Allt för att basiluskerna ska försvinna.

Fick tips ifrån en kompis som är sjuksyrra och det är att torka dörrhandtag och dörrpostar med såpa och vatten, mkt bättre än handsprit och samma att tvätta händerna med tvål och vatten ofta och se till att hela handen upp på armen blir avtvättade...

Just nu önskar jag mig kokt fisk i citronsås, men det fanns inte i Salbohed, så vi får försöka hitta på något annat att äta... Matlusten är annars helt noll!

Inga kommentarer: