torsdag 4 mars 2010

Kväller..

Maken var till ortopeden idag kl 17.00....... Jag hade då inte en aning om att C-lass hade öppet så länge, men men, dit var han och han har tydligen nån inflammation i nån slemsäck nedanför knäet och fick antibiotika utskrivet.

Det bästa med den här dagen är att mina båda älskade stora tjejer kommer hem idag från olika utflykter! Älskar när alla är hemma och jag förstår inte hur jag ska överleva när de flyttar hemifrån! Huhuhuhu....

Båda små sover sen strax efter 19.00 och det är nog den ljuvligaste stunden på hela dagen när man varit ensam hemma med dom..... Jag har nog några av Sveriges busigaste barn och gnälligaste... iaf lillprinsen soms typ bara ska bäras och bäras! :-)

Nej... nu ska jag slänga mig ner i soffan och bara vara och vänta hem maken! Längtar som en galning efter honom!

Inga kommentarer: