måndag 22 mars 2010

Strålande härliga måndag!

Underbart väder ute och underbart härligt att lilla prinsen börjar bli piggare! Inte bra, men piggare =)

Däremot är jag lite depp, mest för att jag känner mig inlåst igen och att den här veckan med magsjuka och förkylning och feber börjar ta ut sin rätt! Jag vill få tillbaka lite energi och att mina barn blir sitt vanliga jag igen! Lillprinsen är så ledsen mest hela tiden och verkar inte orka mer än att klänga på sin mamma!

Svärmor har varit här en sväng nu och roat barnen! Jonna som är ett utefreak utan dess like ville inte vara ute, utan farmor kom in med henne efter ngr minuter utomhus. Små tårar som trillade ner för kinden och en liiiiitet pip, min mamma, så det blev inomhuslek iaf!

Nu slog det mig.... jag har verkligen slarvat med mitt Levaxin senaste veckan, iom magsjuka så det är därför jag är depp...... Nu ska jag pytsa i mig lite och hoppas att det vänder fort! Tänk vad något så litet som sköldkörteln kan ställa till i kroppen när hormonerna inte är i balans! Värk i kroppen, trötthet, depp, ångest, torr hud, problem med vikten och etc etc etc.... Skärpning Jeanette!!!

Mest positivt är iaf att maken är på gång hemåt! Visserligen kliver han inte in genom dörren förränt tidigast kl 22.00, MEN det blir idag iaf =P

Inga kommentarer: