fredag 12 mars 2010

Ibland önskar man att man vore klonad!

Fy tusan vilka dagar!

Igår var ju utbildningen med jobbet och när jag kom hem så firades älskade dottern med tårta och släkt på besök <3 Där med ingen tid bloggning....

Men så dagen! På fm trodde jag nästan att jag skulle få åka in på psyk, haha! Båda små var såååå gnälliga och vaknade så klart tiiiiidigt, vilket gjorde att båda var trötta hela fm. När kl var 11.30 så fick jag iaf gosegumman att somna och strax därefter somnade lillebror... Det var bra för mammas hälsa tror jag =P

Sen åkte jag och äldsta dottern till Västerås för att fira lite födelsedag bara hon och jag med att shoppa lite och äta på Kalle på Spången.... Mackan hon tipsade om var supergod och nu är jag så mätt att jag spricker vilken sekund som helst.

Nu är det soffan och Let´s Dance och det absolut bästa.... SOLSIDAN, haha.... Så galet bra så det finns inte!

Gäsp, gäsp och gääääääääääääääääääääsp!

Inga kommentarer: