onsdag 17 mars 2010

Härliga underbara onsdag!

Äntligen känns det som att livet är tillbaka i Wassbergska hemmet!

Jag är inte pigg, jag är öm i magen och mår lite illa, MEN jag känner mig rätt pigg och det är sååå skönt! Somnade vid 21.00 igår och fick sova till 08.15 idag, förutom diverse nattvak, men ändå. Så härligt skönt!

Jag har annars sovit i stort sett sen i söndags kväll kl 19.00.

Johan har tagit med sig Jonna och åkt till Sala för shopping, det är rätt tunt i skåpen, även om älskade Karin kom med isglass, faster Erika kom med blåbärssoppa, nyponsoppa och lite cola =) De stora ropar efter fisk och citronsås så det får bli dagens lunch idag och serveras med ris. Ser sååååå tråkigt ut, men är jättegott och allra helst när man har en öm mage!



Oh vad jag längtar efter våren =))))

Inga kommentarer: