onsdag 10 mars 2010

Lång dag..

Morgonen började redan kl 03.30 i natt...... Både jag och maken vaknade av ett konstigt biljud..... jag trodde att han snarkade så jag slog till honom på huvudet och sa åt honom att sluta och så svara han att han också hade hört det, men vi hittade inte orsaken. Kl 04.30 bytte jag rum och inte kunde jag somna om heller förrän nån minut innan kl ringde kl 05.30, suck!

Nåja.... det bästa var en morgon sol som sken och lagomt kallt med 3 minus, så humöret på topp ändå.

Var på en toppen utbildning idag om än lång, men jätteintressant och kul! Blev bjudna på en jättegod lunch och gott fikabröd =))

Enda minus på dagen var väl att vi slutade sent så jag var inte hemma förrän kl 19.00 så jag missade lillprinsen =( Nu kommer jag inte se honom förrän imorgon em/kväll. *saaknad*

Nu ska här slappas och alldeles strax blir det sängen!

Inga kommentarer: