söndag 21 mars 2010

Snart måndag =P

Nu har det äntligen slutat snöa och min älskade svärfar har varit och plogat gården åt mig <3 På det så ska lilla prinsessan få sova hos farfar och mysa med honom! Det kännns jätteskönt eftersom Karl inte är nå pigg och mest bara gråter hela tiden.

Han har blivit sååå svårsövd senaste dagarna! Från att ha kunnat lägga honom och han somnat på två röda så har han nu skrikit i 45 min innan jag fick honom att somna!

Känner mig lagomt mör i kroppen efter att ha burit honom hela dagen, så nu väntar en skön dusch och sen ska jag hyra film =P Bröllopsfotografen ska jag se =D

5 dagar kvar tills jag landar på Manchester flygplats och till fyra dagar med shopping, god mat och framför allt sömn!

En sak jag är glad över är att jag var hemma nu i helgen när Karl varit sjuk! Det hade slitit sååååå i mamma hjärtat att vara ifrån en febrig lillprins!

Gud vad jag älskar mina barn! Nästan så jag kan fälla en tår när jag tänker på att Moa snart flyttar hemifrån..... och Matilda om några år! Visst vet jag att det är naturens gång, men det skär inte mindre för det =´(

Älskar min underbara make också ;-)

Nu..... dusch!

Inga kommentarer: