måndag 8 mars 2010

Våren är verkligen på G

Gud vad jag älskar solen... värmen och ljuset! Även om jag känner mig lite depp rent allmänt, så blir jag ändå så glad när jag får solstrålar på mig!

I år har jag så mycket att se fram emot =) Manchester resan om 3 v, shopping, god mat och härligt sällskap av Jenny, ska bli så skönt att få hämta krafter då... April/Maj nån gång så blir det en Ålands kryssning med tjejkompisar, galet roligt ska det bli =P och sist men absolut inte minst Kreta i augusti! Hela familjen ska åka med då och det ska bli så underbart härligt och roligt så det finns inte! Jag hoppas att mina stora tjejer kommer få en upplevelse att minnas för livet! <3 De två minsta lär ju inte komma ihåg nått tyvärr =), men med dom hoppas jag att vi tar oss råd och reser fler gånger!

Nästa år blir det dock bara en resa för mig och maken för att fira min födelsedag, huga vad åren rinner iväg ;-)

Fick ett sms från maken nyss där han tycker att jag ska köpa mig ett löparband, han är ju bara för underbar! Jag hoppas att jag kan hitta ork att gå på det minst 4-5 ggr i veckan, gärna 6 ggr.

Inga kommentarer: