torsdag 4 mars 2010

Sjuka i magen...

Det måste vara nån form av magsjuka lillprinsen har. Har bytt bajsblöja 3 ggr idag och det luktar varken friskt eller ser okej ut......

Jag håller tummarna att det inte är något som hela familjen insjuknar i ..... dels för att vi har en kommande födelsedag om en vecka och dels för att både jag och maken ska ut på var sin resa här i mars =D

19 mars åker maken på fotbollsresa till London och för hoppningsvis ska jag få honom att shoppa kläder där.... till åtminstone honom själv och några av barnen! Det är ju såååå billigt på både Sportsdirect och på Primark att man kan inte låta bli att shoppa ihjäl sig! Ullared kan slänga sig i väggen ;-)

26 mars åker jag och en tjejkompis till Manchester, enkom för att shoppa =D och då blir det främst till mig själv och äldsta tjejen, men det lär nog slinka ner ett och annat till dom andra också. Jag har aldrig varit till Manchester men min kompis var där i höstas och hon tyckte att både Primark och New look var bättre där.... Enda negativa var att Sportsdirect inte var nån höjdare där... men man kan inte få allt och sköter sig bara maken med att shoppa gympaskor till familjen så kvittar det!

Var till London för ett år sedan och shoppade massor och just gympaskor var ju så billigt. Min minsta tjejja fick 3 par gympaskor i Adidas, Reebook och Umbro för 250 kr TOTALT..... alla tre i skinn dessutom, så otroligt billigt!

Sen längtar jag nog mest efter egentid. Alla som har barn vet att det ofta är en bristvara och allra helst när man har småbarn och när man dessutom är själv mycket så blir ju den egna tiden än mindre!

Skulle vara roligt och räkna ut hur många timmar av ens vakna tid man plockar, lagar mat och städar.... eller inte :-O

Inga kommentarer: