torsdag 4 mars 2010

Att blogga..

Jag har alltid skrivit dagbok som barn och en bit in i vuxenlivet, men slutade när mina stora barn var små. Varför vet jag egentligen inte för jag älskar att uttrycka mig i ord och jag älskar att skriva av mig mina känslor och tankar, så nu försöker jag mig på att blogga istället.

Jag är verkligen en person som har ett humör som är som berg och djupa dalar.... Oftast bergstoppar, men dagar när sömn och skrikiga barn tar ut sin rätt så känner jag mig nog mest som en urlakad sill i en liten djup bergspöl.

Så vem är jag, jo en mamma och visserligen fru också, men jag känner mig nog mest som en mamma just nu då jag är mycket själv med barnen och de tar all min vakna tid i stort sett.

Jag har fyra underbara barn mellan 16 och under året och det är verkligen en underbar känsla samtidigt som jag har tonåringar och barn med trotsålder, så vissa dagar vet man att man lever!

Nu kallar minsta på sin mammas uppmärksamhet så jag ska gå dit och försöka roa honom bäst det går :-D

Inga kommentarer: